بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


خوب شد،جباری بی غیرت را کنار گذاشتند!

http://axgig.com/images/27398409529836265950.jpg

اما جباری که شایددو سوم قرار داد تیموریان را هم پیشنهاد نداده بود بخاطر بیان حقایق بی تعصب،پول پرست و .....خوانده شده و در نهایت صحبتهای وی را با عنوان توهین به باشگاه استقلال بزرگ نمایی کرده،در نتیجه از استقلال کنار گذاشته میشود!
نکته:برای ما هواداران استقلال خیلی جالب و صد البته عجیبه که آندو تیموریان به یکباره مصدومیتش اوت می کند و در یکی از حساس ترین دیدارهای استقلال که با کلی مصدوم مواجه است ،قرار است تیم را مقابل داماش همراهی نکند!شایعه شده که آندو بخاطر وصول نشدن مطالباتش قهر کرده و نخواسته با تیم به رشت برود!
نتیجه:قلعه نویی می گوید نمی دانم چرا و به چه دلیل جباری با استقلال تمدید نکرد!دلیلش را ما هواداران به امیر خان می گوییم!
جباری به دلیل بی غیرتی و پول پرستی و عدم تعصب از استقلال کنار گذاشته شد و اصلا هم در کار فنی و حیطه اختیارات شما دخالتی صورت نگرفته و مدیریت باشگاه با علم به اینکه شما اصرار زیادی برای تمدید قرار داد وی داشتید صلاح دانستند وی را کنار بگذارند!چقدر هم تصمیم خوب و درستی گرفته بودند!!!!!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 24 / 5 / 1392برچسب:باشگاه استقلال,آندو تیموریان,مجتبی جباری,مشکلات مالی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com